RCM/RCM/Properties/Resources.Designer.cs
2024-11-15 20:21:32 +01:00

74 lines
3.2 KiB
C#

//------------------------------------------------------------------------------
// <auto-generated>
// Tento kód byl generován nástrojem.
// Verze modulu runtime:4.0.30319.42000
//
// Změny tohoto souboru mohou způsobit nesprávné chování a budou ztraceny,
// dojde-li k novému generování kódu.
// </auto-generated>
//------------------------------------------------------------------------------
namespace RCM.Properties {
using System;
/// <summary>
/// Třída prostředků se silnými typy pro vyhledávání lokalizovaných řetězců atp.
/// </summary>
// Tato třída byla automaticky generována třídou StronglyTypedResourceBuilder
// pomocí nástroje podobného aplikaci ResGen nebo Visual Studio.
// Chcete-li přidat nebo odebrat člena, upravte souboru .ResX a pak znovu spusťte aplikaci ResGen
// s parametrem /str nebo znovu sestavte projekt aplikace Visual Studio.
[global::System.CodeDom.Compiler.GeneratedCodeAttribute("System.Resources.Tools.StronglyTypedResourceBuilder", "17.0.0.0")]
[global::System.Diagnostics.DebuggerNonUserCodeAttribute()]
[global::System.Runtime.CompilerServices.CompilerGeneratedAttribute()]
internal class Resources {
private static global::System.Resources.ResourceManager resourceMan;
private static global::System.Globalization.CultureInfo resourceCulture;
[global::System.Diagnostics.CodeAnalysis.SuppressMessageAttribute("Microsoft.Performance", "CA1811:AvoidUncalledPrivateCode")]
internal Resources() {
}
/// <summary>
/// Vrací instanci ResourceManager uloženou v mezipaměti použitou touto třídou.
/// </summary>
[global::System.ComponentModel.EditorBrowsableAttribute(global::System.ComponentModel.EditorBrowsableState.Advanced)]
internal static global::System.Resources.ResourceManager ResourceManager {
get {
if (object.ReferenceEquals(resourceMan, null)) {
global::System.Resources.ResourceManager temp = new global::System.Resources.ResourceManager("RCM.Properties.Resources", typeof(Resources).Assembly);
resourceMan = temp;
}
return resourceMan;
}
}
/// <summary>
/// Potlačí vlastnost CurrentUICulture aktuálního vlákna pro všechna
/// vyhledání prostředků pomocí třídy prostředků se silnými typy.
/// </summary>
[global::System.ComponentModel.EditorBrowsableAttribute(global::System.ComponentModel.EditorBrowsableState.Advanced)]
internal static global::System.Globalization.CultureInfo Culture {
get {
return resourceCulture;
}
set {
resourceCulture = value;
}
}
/// <summary>
/// Vyhledává lokalizovaný prostředek typu System.Drawing.Bitmap.
/// </summary>
internal static System.Drawing.Bitmap ConfigIcon {
get {
object obj = ResourceManager.GetObject("ConfigIcon", resourceCulture);
return ((System.Drawing.Bitmap)(obj));
}
}
}
}